• Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor si Stare Civila

    ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA UNEI CĂRŢI DE IDENTITATE

    Solicitantul va completa formularul cerere de eliberare a actului de identitate.

     

    A. LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI

    - certificatul de naştere al minorului - original + copie;

    - actul de identitate al unuia dintre părinţi, al tutorelui sau al reprezentantului legal;

    - hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă prin care se stabileşte căruia dintre părinţi îi este încredinţat minorul, dacă părinţii sunt divorţaţi - original + copie;

    - actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;

    - chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.

    Minorul va fi însoţit obligatoriu de către părintele / tutorele / reprezentantul legal care va semna pe cererea de eliberare a actului de identitate alături de minor.

     

    B. ÎN CAZUL EXPIRĂRII, PRESCHIMBĂRII ACTULUI DE IDENTITATE

    - actul de identitate şi, după caz, cartea de alegător;

    - certificatul de naştere - original + copie;

    - certificatul de căsătorie / hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă / certificatul de deces al soţului decedat în cazul persoanelor căsătorite/divorţate/văduve - original + copie;

    - actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;

    - chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.

     

    C. ÎN CAZUL PIERDERII, FURTULUI, DISTRUGERII, SAU DETERIORĂRII ACTULUI DE IDENTITATE

    - actul de identitate deteriorat şi, după caz, cartea de alegător;

    - un document cu fotografie de dată recentă pentru certificarea identităţii (paşaport sau permis de conducere în termen de valabilitate) original + copie;

    - certificatul de naştere - original+copie;

    - certificatul de căsătorie / hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă / certificatul de deces al soţului decedat în cazul persoanelor căsătorite/divorţate/văduve - original + copie;

    - actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;

    - chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.

     

    D. ÎN CAZUL SCHIMBĂRII DOMICILIULUI

    - actul de identitate şi, după caz, cartea de alegător;

    - certificatul de naştere - original + copie;

    - certificatul de căsătorie / hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă / certificatul de deces al soţului decedat în cazul persoanelor căsătorite/divorţate/văduve - original+ copie;

    - certificatele de naştere ale copiilor minori care îşi schimbă domiciliul împreună cu părinţii;

    - actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;

    - chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.

     

    E. ÎN CAZUL STABILIRII REŞEDINŢEI

    - actul de identitate;

    - actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;

    Persoana va completa " cererea de stabilire a reşedinţei" .

     

    F. PENTRU ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE PROVIZORII

    - 3 fotografii tip buletin;

    - documente pe care persoana le deţine şi cu care să facă dovada stării civile şi a adresei de domiciliu;

    - chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii, adică 1 leu RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra. Adresa de email: spclepprimariavidravn.ro