Informatii utile
- INFORMATII UTILE
-
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor si Stare Civila
ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA UNEI CĂRŢI DE IDENTITATE
Solicitantul va completa formularul cerere de eliberare a actului de identitate.
A. LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI
- certificatul de naştere al minorului - original + copie;
- actul de identitate al unuia dintre părinţi, al tutorelui sau al reprezentantului legal;
- hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă prin care se stabileşte căruia dintre părinţi îi este încredinţat minorul, dacă părinţii sunt divorţaţi - original + copie;
- actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;
- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.
Minorul va fi însoţit obligatoriu de către părintele / tutorele / reprezentantul legal care va semna pe cererea de eliberare a actului de identitate alături de minor.
B. ÎN CAZUL EXPIRĂRII, PRESCHIMBĂRII ACTULUI DE IDENTITATE
- actul de identitate şi, după caz, cartea de alegător;
- certificatul de naştere - original + copie;
- certificatul de căsătorie / hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă / certificatul de deces al soţului decedat în cazul persoanelor căsătorite/divorţate/văduve - original + copie;
- actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;
- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.
C. ÎN CAZUL PIERDERII, FURTULUI, DISTRUGERII, SAU DETERIORĂRII ACTULUI DE IDENTITATE
- actul de identitate deteriorat şi, după caz, cartea de alegător;
- un document cu fotografie de dată recentă pentru certificarea identităţii (paşaport sau permis de conducere în termen de valabilitate) original + copie;
- certificatul de naştere - original+copie;
- certificatul de căsătorie / hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă / certificatul de deces al soţului decedat în cazul persoanelor căsătorite/divorţate/văduve - original + copie;
- actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;
- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.
D. ÎN CAZUL SCHIMBĂRII DOMICILIULUI
- actul de identitate şi, după caz, cartea de alegător;
- certificatul de naştere - original + copie;
- certificatul de căsătorie / hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă / certificatul de deces al soţului decedat în cazul persoanelor căsătorite/divorţate/văduve - original+ copie;
- certificatele de naştere ale copiilor minori care îşi schimbă domiciliul împreună cu părinţii;
- actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;
- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, adică 7 lei RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra.
E. ÎN CAZUL STABILIRII REŞEDINŢEI
- actul de identitate;
- actul cu care se face dovada adresei de domiciliu - original + copie;
Persoana va completa " cererea de stabilire a reşedinţei" .
F. PENTRU ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE PROVIZORII
- 3 fotografii tip buletin;
- documente pe care persoana le deţine şi cu care să facă dovada stării civile şi a adresei de domiciliu;
- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii, adică 1 leu RON achitată la Serviciul taxe şi impozite al Primăriei Vidra. Adresa de email: spclep
primariavidravn.ro
© Vortex Info SRL. All Rights Reserved.